Menus by Milonic

NOT

Overige zaken over JufSanne.com die nergens anders thuis horen

NOT

Berichtdoor smile » do jan 20, 2011 10:10 pm

Zelf ben ik van plan om volgende week de NOT te gaan bezoeken.
Maar waar moet je als kleuterjuf echt geweest zijn? Of bij welke stand kun je hele leuke spullen voor in de klas krijgen?

Zou het fijn vinden om zulke ideeen uit te wisselen, zodat we elkaar op weg kunnen helpen.
Materialen voor groep 1 en groep 4, Kleuterplein materialen en nog veel meer onderwijsmaterialen: http://www.everyoneweb.com/smiletje
smile
Vaste forumbezoeker

Re: NOT

Berichtdoor Sanne » do jan 27, 2011 11:19 am

Ik ben geweest, gisteren.
Ik vond dat Rolf leuke nieuwe spullen had maar ook Heutink heeft flink uitgepakt.
Ze hebben iets nieuws; onderbouwd.
Alle materialen zijn gekoppeld aan leerlijnen. Met mogelijkheden in de kring en in de werkles. Deze kaarten zijn gesplitst in 3 verschillende bakken, rekenen, taal en motoriek en daarnaast is er nog een bak registratie.

Ook heb ik bij Malmberg mooie materialen gezien voor kleuterplein maar ook doen zij veel voor de methodes op de computer. Het zag er prachtig uit.
Ik vond het wel vreselijk druk! De volgende keer ga ik niet op woensdag!
Sanne
Vaste forumbezoeker

Re: NOT

Berichtdoor smile » zo jan 30, 2011 6:00 pm

De vorige keer ben ik op een woensdag geweest en dit keer op een zaterdag; geen verschil.
Vooral de kinderboekenplein is erg druk.

Maar veel leuke dingen gezien; inderdaad, kleuterplein was erg goed bij Malmberg. Materialen stonden heerlijk overzichtelijk.
Materialen voor groep 1 en groep 4, Kleuterplein materialen en nog veel meer onderwijsmaterialen: http://www.everyoneweb.com/smiletje
smile
Vaste forumbezoeker

Keer terug naar Overig