Menus by Milonic

documenten, bundels, dossiers, materiaal, knutsel te koop.

Al het overige wat met kleuters te maken heeft

documenten, bundels, dossiers, materiaal, knutsel te koop.

Berichtdoor catty » do dec 02, 2010 11:09 pm

verschillende luistercd's-vertelcd's, 28 zelfgemaakte pittenzakken, 2 tikvestjesfluo oranje en geel en zijn omkeerbaar, 4 grote pompons, 4 sponzen, bewegingsboek, biekes verhalentrommel, daglijn, keuzelijn, godsdienstmap, boekje inclusief onderwijs, pakket kleuters bewegen + cd, groene doos speelversjes, tov(godsdienst)3cd's, een deel van een doos vol gevoelens, ukkepuk, dossier voeding:poster voedingsdriehoek+ map fitheid-gezondheid je kunt er zelf iets aan doen + spel 5 maal eten, dossier zuivel: zuivelposter + bundel uitleg voedingsdriehoek + bundel picknick + boekje zuivel.
Alles is nog nieuw.
Verder heb ik nog een heleboel knutselmateriaal voor in de klas. Zoals 190 sigarenkistjes,lot van plastieken gordijnringen, rieten ringen, 10 kleine mandjes op stokjes, ....
Ik heb de opleiding kleuteronderwijs gevolgd en in mijn derde jaar moeten stoppen. Ik heb dit alles in mijn derde jaar gekocht en ben kort daarna gestopt dus heb die dingen nog niet gebruikt en zijn nieuw.
Ik heb van alles foto's, indien interesse stuur je maar een mailtje en ik stuur u de volledige lijst met prijzen door catty_co@hotmail.com. Ik ben van 9112 Sinaai.
catty
Beginnende forumbezoeker

Keer terug naar Overig