Menus by Milonic

dagritmekaarten

Hoe organiseer ik mijn klas

dagritmekaarten

Berichtdoor smile » ma okt 19, 2009 3:40 pm

Ik ben altijd op zoek naar leuke dagritmekaarten. Ik ben zo snel uitgekeken op een bepaald thema.
Zelf maak ik ook wel wat materiaal, maar waar kun je nog meer leuk materiaal vinden? Welke zou je als tip geven?
Materialen voor groep 1 en groep 4, Kleuterplein materialen en nog veel meer onderwijsmaterialen: http://www.everyoneweb.com/smiletje
smile
Vaste forumbezoeker

Re: dagritmekaarten

Berichtdoor Sanne » ma okt 19, 2009 5:34 pm

Dagritmekaarten van jufsanne.com zijn in the making! Het gaat alleen een poosje duren.
Het nieuwe schooljaar heb ik ze wel af. Heb je nog even geduld
Wat betreft je andere vraag, doe ik een beroep op andere mensen.
Wie heeft er goede tips voor smile?
Sanne
Vaste forumbezoeker

Berichtdoor jufrenske » di okt 20, 2009 7:16 am

Ik heb zelf de set van Dagmar Stam. Als aanvulling op die set heb ik van de leermiddelendatabase (kennisnet) leuke kaarten ook van Dagmar Stam gedownload.
jufrenske
Vaste forumbezoeker

Berichtdoor Kelly83 » vr okt 23, 2009 7:06 pm

Ik heb vaak leuke sets met dagritmekaarten gezien, maar de kaarten waar ik het liefst gebruik van maak zijn de zwart-witte picto's. Wij hebben daar zo'n doos van op school en op www.sclera.be staan er echt heel erg veel. Het fijne is dat er echt voor alles waar je een kaartje voor zoekt, er één is. Ze zijn misschien niet zo gezellig of vrolijk, maar ze zijn wel heel duidelijk!
Kelly83
Beginnende forumbezoeker

Berichtdoor smile » vr okt 23, 2009 9:13 pm

@ jufrenske: o, dan ga ik die even opzoeken in de leermiddelendatabase. Dank je voor de tip!
@ kelly83: ja, dat is zo. Wanneer je echt weet dat er leerlingen in een groep zitten, die dit nodig hebben, zou ik hier ook voor kiezen. Het gaat immers niet om het mooie plaatje!
Materialen voor groep 1 en groep 4, Kleuterplein materialen en nog veel meer onderwijsmaterialen: http://www.everyoneweb.com/smiletje
smile
Vaste forumbezoeker

Keer terug naar Klassenmanagement